محیا ستاریمحیا ستاری، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

محیایی

شکفتن غنچه زندگیمون...

1391/3/28 18:47
نویسنده : مامان مریم
71 بازدید
اشتراک گذاری

همه وجودم سلام...این اولین مطلبیه که اینجا برات مینویسم قند نبات...به امید روزی که خودت بیای!!! بزرگ شی و دلنوشته هاتو اینجا بنویسی!!!

طالبی من،امروز(٢٨ خرداد) ساعت ١٣:٣٠ با بیبی چک فهمیدم که خدا یه فرشته کوچولو تو دلم گذاشته،بعد از ظهر رفتم خانوم دکترم صحت وجودتو تاییدکرد مامانی،کیسه ای که قرار بود شما 9 ماه توش باشی رو دیدم دلکم...
فقط یکم شوکه شده بودم،آخه یجورایی سرزده اومدی نفسم،اما خدارو شکر سرزده اومدنتم شیرینه نورچشمی...قلبقلب
بعد منو شما و بابایی سه تایی باهم رفتیم گردنه ناو کباب خوردیم گلکم،یادت باشه اولین گردشی که با مامانو بابا رفتی همین بوداااااااا،حسابی هم خوش گذشت...
بعدشم منو شما رفتیم خوابگاه پیش خاله فاطی،تا من خبرو بهش بدم وااااااای اگه بدونی چقدذوق کرده بود مامانی!!!!! کلی خوراکی داد خوردم که تو رو شبیه خودش کنه،هه هه ه ه ه ه...خندهخنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محیایی می باشد