محیا ستاریمحیا ستاری، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

محیایی

٨ روزگی پاستیل مامان...

1391/12/9 23:35
نویسنده : مامان مریم
331 بازدید
اشتراک گذاری

٨ روزه بودی که مامان جون رفت خونشون، آخه همش دلواپس باباجون بود... قبل رفتنش چندتا عکس از شما و مامانی گرفتم...

اینم جوجوی خوابالوی من که بغل مامان جونش خوابیده ه ه ه هماچماچ

مامان جون بعد از ظهر دیگه رفت، پاستیل منم که همش لالا بود منم کلی دلم تنگید...

تو بیدار شو یعنی من میخورمت... پاستیل من

عاشق این لبخنداتم دیگه، دلم میخواد تمام شبو بیدار بمونم تا حتی یدونشو از دست ندم...

اینجام که دیگه کشف حجاب کردیزبان

ژستو حال میکنین جلو دوربین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟عینک

 

٩ روزگیت همکار بابا و عمو و زنعمو اومدن خونمون... راستی آبنباتم زن

عمو هم توشکمش یه نی نی داره که قراره بیاد دوستت بشه ه ه ه ه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

غزل جون
16 مهر 92 11:13
سلام جونم من غزلم و تازه3 ماهه که اومدم مامانی ام واسم وب لاگ ساخته برام دنبال دوستای خوب میگرده دوست داری بامن دوست بشی و تبادل لینک کنیم؟؟؟؟؟ خوشحال میشم بامن دوست بشی بهم سر بزن مرسی گلم
الهام مامان محیا
17 مهر 92 8:47
سلام میبینم که شما هم محیا گلی دارین اگه مایل به لینک هستین خوشحال میشیم عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محیایی می باشد