محیا ستاریمحیا ستاری، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

محیایی

اولین حضور قند عسلم سر جلسه امتحان...

1391/3/31 15:23
نویسنده : مامان مریم
123 بازدید
اشتراک گذاری

 

وای مامان خواب مونده بودم هیچیم نخونده بودم واسه امتحان...ببین چقد خسته بودم دیگه ه ه ه...خلاصه سرتو درد نیارم دلبرکم ،٧ صب بابا وحید بیدارم کرد تند تند لباسامو پوشیدم بدو بدو رفتم دانشگاه،واااااااااااااااااای جیگر طلای مامان تو دل مامانه و مامان مریم از ذوقش نمیدونس چطوری داره مینویسه....قربون فسقلی خودم برم که الان قد نخوده ه ه ه ه ه ه ه ه ه  

امتحانم عالی بود...هه هه ما اینیم دیگه ه ه ه ه

خاله گیسو رفت اردبیل،آخه آجیش تو بیمارستان بستریه،مامانی براش دعا کن باشه پاستیلم؟؟؟؟قلب قلب منو شما برگشتیم خونه به استراحتمون ادامه بدیم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محیایی می باشد